Πέμπτη, 17 Μάιος 2018 19:30

Αυτή η Τεχνική θα σας Βοηθήσει να Διώξετε το Άγχος σε Λιγότερο από 5 Λεπτά

Όταν οι αγχωτικές σκέψεις αρχίζουν να κάνουν κατάληψη στο κεφάλι σας, χρειάζεστε μια αποτελεσματική στρατιγική που θα σας ξεαγχώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Και παρόλο που ακούγεται δελεαστικό το να κάτσετε κουκουλωμένοι στο κρεβάτι και να κρυφτείτε από ό,τι σας αγχώνει, αυτό που πραγματικά χρειάζεστε είναι μια τεχνική που θα σας πάρει κάθε άγχος μακριά σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Εφαρμόζοντας την παρακάτω τεχνική μπορείτε να ελευθερώσετε κάθε ένταση από τα όργανα, τους μύες και το πεπτικό σας σύστημα καθώς και κάθε αγχωτικό συναίσθημα.

Ξαπλώστε στο έδαφος και εισπνεύστε από τη μύτη. Κρατήστε την αναπνοή σας για 5-10 δευτερόλεπτα.

Ενώ εισπνέετε βάλτε το χέρι σας στο στομάχι και ασκείστε μια ελαφριά πίεση στο σημείο που βρίσκεται ανάμεσα στο στομάχι και την κάτω κοιλιά.

Βάλτε το άλλο σας χέρι στη βάση των πλευρών σας. Νιώστε τα να διαστέλλονται καθώς εισπνέετε.

Εκπνεύστε και επαναλάβετε για 10 αναπνοές.

Αμέσως θα νιώσετε πιο χαλαροί και ήρεμοι.

 

 

(spirossoulis.com)

blog comments powered by Disqus
thesspress

thesspress

info@thesspress.gr

αρχή της σελίδας