18 Ιανουάριος 2019

RSS Facebook Twitter

Shirley Valentine

Διαβάστε επίσης

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΥΓΕΙΑ

Τις ημέρες των εορτών το αλκοόλ ρέει άφθονο και αναπόφευκτα ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις δυσάρεστες επιπτώσεις της υπερκατανάλωσης, όπως ο πονοκέφαλος και η ναυτία.

Ο διαβήτης είναι μια χρόνια πάθηση που αν αφαιθεί χωρίς θεραπεία μπορεί να πλήξει σοβαρά πολλά όργανα και λειτουργίες του σώματος.

Όλοι γνωρίζουν ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι άνθρωποι είτε το παραλείπουν είτε τρώνε κάτι στα γρήγορα. Οι επιλογές όμως που κάνετε το πρωί θα σηματοδοτήσουν όλη την υπόλοιπη ημέρα και θα επηρεάσουν το βάρος σας. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να μάθετε να τρώτε σωστά όταν ξυπνάτε. Δείτε παρακάτω όλα όσα είναι καλό να αποφεύγετε να καταναλώνετε το πρωί.

1ο Λάθος: Προσθέτετε ζάχαρη και λιπαρές κρέμες στον καφέ ή στο τσάι σας

Ένα φλιτζάνι καφέ με σαντιγί μπορεί να είναι λαχταριστό, όμως θα σας προσθέσει και πολλές θερμίδες. Αντ αυτού επιλέξτε να πίνετε καφέ χωρίς ζάχαρη και λίγο γάλα ή ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με λίγο μέλι.

2ο Λάθος: Τρώτε πρωινό πλούσιο σε λιπαρά

Θα χρειαστούν πολλές ώρες διάδρομο στο γυμναστήριο για να μπορέσετε να κάψετε τις θερμίδες που πήρατε από ένα λιπαρό πρωινό γεύμα. Καλό είναι να επιλέγετε κάτι πιο ελαφρύ, όπως ένα μπολ γάλα με δημητριακά ή μια ομελέτα ή ένα τοστ, οι επιλογές είναι άπειρες.

3ο Λάθος: Παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε πρωινό

Εάν παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν είναι, μπορεί να σας οδηγήσει στην υπερκατανάλωση τροφής. Επίσης είστε συγκεντρωμένοι σε αυτό που βλέπετε και δεν απολαμβάνετε το φαγητό σας

4ο Λάθος: Παραλείπετε το πρωινό

Όταν ξυπνάτε το σώμα σας έχει μείνει πάρα πολλές ώρες νηστικό, γι αυτό και χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει. Έτσι λοιπόν το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο. Επίσης εάν φύγετε από το σπίτι νηστικοί είναι πιο πιθανό να φάτε περισσότερο τις επόμενες ώρες μέσα στην ημέρα.

γοβα.

Μια νέα μελέτη ρωτά ένα πολύ σημαντικό ερώτημα. Μπορεί η παρουσία μαστοκυττάρων ενός συγκεκριμένου τύπου κυττάρων του ανοσοποιητικού, να επηρεάσει τη σεξουαλική συμπεριφορά ενός ατόμου και το εάν αυτό θα δραστηριοποιείται περισσότερο σύμφωνα με το «ανδρικό» ή το «γυναικείο» μοντέλο συμπεριφοράς; Πρόκειται για ένα ερώτημα με μεγάλο ειδικό βάρος καθώς προσπαθεί να καθορίσει σε πιο βαθμό η κοινωνική μας συμπεριφορά είναι καθορισμένη από τη βιολογία και σε ποιο βαθμό είναι αποτέλεσμα μάθησης.

Κυριακή, 30 Δεκέμβριος 2018 14:44

Τρεις τροφές για καλύτερο ύπνο

Ένας καλός και ήρεμος ύπνος είναι βασικός για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στην απαιτητική καθημερινότητα.

Της Ανθής Αγγελοπούλου

Η συναισθηματική φόρτιση τις ημέρες των εορτών καταλαμβάνει 1 στους 6 ανθρώπους σύμφωνα με τους ειδικούς. Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρόκειται για κάτι περαστικό, ωστόσο αν διαρκέσει περισσότερο μπορεί να εξελιχθεί σε Καταθλιπτική Διαταραχή.

Ως "εθνικός ήρωας" αντιμετωπίζεται στην Αυστραλία ο 81χρονος James Harrison, ο οποίος αποφάσισε να βάλει τέλος στη συνήθεια επί έξι δεκαετίες, να δωρίζει το αίμα του κάθε εβδομάδα της ζωής του!

Της Ανθής Αγγελοπούλου

Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ έχουν αποκαλύψει μια πρωτεΐνη που οδηγεί σε επιθετικό καρκίνο του μαστού και θα μπορούσε να στοχεύσει στην ανάπτυξη νέων και βελτιωμένων θεραπειών.

Αισθάνεστε φουσκώματα, έχετε δυσκολία να φάτε, σας σφίγγουν τα ρούχα ή νιώθετε δυσφορία όταν γυμνάζεστε;

Ελλιπείς είναι οι επιστημονικές αποδείξεις για την ποσότητα υγρών που πρέπει να προσλαμβάνονται ημερησίως, παρά τις διαρκείς συστάσεις για 8 ποτήρια ημερησίως.

Σελίδα 9 από 993