12 Δεκέμβριος 2018

RSS Facebook Twitter

Διαβάστε επίσης

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΥΓΕΙΑ

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων ανακάλυψε 35 γονίδια που προδιαθέτουν γενετικά για την εκδήλωση της χρόνιας νεφρικής νόσου. Η ανακάλυψη αποτελεί σημαντική πρόοδο για την κατανόηση μιας διαταραχής των νεφρών, η οποία συνήθως διαγιγνώσκεται με καθυστέρηση και όταν πια έχει προχωρήσει αρκετά.

Τα νέα διαγνωσμένα περιστατικά διαβήτη τύπου 1 («παιδικού») αυξάνονται με μέσο ετήσιο ρυθμό 3,4% στην Ευρώπη, κατά την τελευταία 25ετία.

Κακά τα ψέματα, κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να παίρνει μονίμως σωστές αποφάσεις, πόσο μάλλον το παιδί. 

«Ό,τι τρώμε μας σκοτώνει», αποφαίνεται μεγάλη διεθνής μελέτη, που καλεί σε περισσότερη δράση για την βελτίωση των διατροφικών συνηθειών.

Οι καπνιστές που κάνουν μεγάλη χρήση μπορεί να χρειαστεί να περιμένουν 15 χρόνια μετά την εγκατάλειψη του καπνίσματος ώστε ο κίνδυνος για καρδιακή νόσο και εγκεφαλικό να επιστρέψει σε κανονικό επίπεδο, βρήκε μελέτη που παρουσιάστηκε στο πρόσφατο συνέδριο της American Heart Association.

Σύμφωνα με τους ομιλητές πολλές επιστημονικές μελέτες και πορίσματα Ιδρυμάτων συστήνουν πιο προσεκτική και ελεγχόμενη έκθεση στην ακτινοβολία και προτείνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν το δίπτυχο για πιο εύκολη και υγιή απώλεια κιλών.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν ακόμη περισσότερο στο αδυνάτισμα λόγω των συστατικών τους και του τρόπου με τον οποίο επιδρούν στον οργανισμό.

Ουσιαστικά το «μυστικό» των συγκεκριμένων τροφών είναι ότι μας παρέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά ώστε να τονωθεί ο μεταβολικός ρυθμός και να κρατήσουμε μακριά την πείνα, άρα και να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Δείτε τέσσερις τέτοιες τροφές...
1. Μύρτιλα: Τα μύρτιλα φημίζονται για την αντιγηραντική τους δράση, βοηθούν όμως και στο αδυνάτισμα, αφού μόλις ένα φλιτζάνι μύρτιλα δίνει 4 γραμμάρια φυτικών ινών αλλά μόλις 80 θερμίδες.

2. Μπρόκολο: Έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση και παράλληλα είναι δυνατός «σύμμαχος» στο αδυνάτισμα χάρη στις φυτικές του ίνες αλλά και τις ελάχιστες θερμίδες του.

3. Γκρέιπφρουτ: Διευκολύνει το αδυνάτισμα κυρίως επειδή μειώνει τα επίπεδα της ινσουλίνης, μιας ορμόνης που προωθεί την αποθήκευση λίπους στο σώμα. Έχει επίσης μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, επομένως συμβάλλει στην ενυδάτωση του οργανισμού.

4. Αβοκάντο: Το ελαϊκό οξύ που υπάρχει στα μονοακόρεστα λιπαρά του αβοκάντο βοηθά στην αντιμετώπιση της πείνας και της λιγούρας, ενώ παράλληλα και οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες του φρούτου προωθούν το αίσθημα του κορεσμού.
Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν το δίπτυχο για πιο εύκολη και υγιή απώλεια κιλών.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν ακόμη περισσότερο στο αδυνάτισμα λόγω των συστατικών τους και του τρόπου με τον οποίο επιδρούν στον οργανισμό.

Ουσιαστικά το «μυστικό» των συγκεκριμένων τροφών είναι ότι μας παρέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά ώστε να τονωθεί ο μεταβολικός ρυθμός και να κρατήσουμε μακριά την πείνα, άρα και να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Το κάπνισμα μπορεί να έχει πολύ μεγάλη επίδραση στη στυτική λειτουργία ενός άνδρα. Το 2014, μάλιστα, η στυτική δυσλειτουργία (ΣΔ) προστέθηκε στην επίσημη λίστα των προβλημάτων υγείας που προκαλούνται από το κάπνισμα.

Επιστήμονες στη Βρετανία δημιούργησαν για πρώτη φορά στο εργαστήριο μια μικρογραφία ενός λειτουργικού ανθρώπινου πλακούντα.

Η αεροβική άσκηση αντοχής (τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο κ.α.) βοηθά κάποιον να είναι πιο υγιής στα γεράματα, ενώ δεν υπάρχει το ίδιο αντιγηραντικό όφελος με την άσκηση αντίστασης, όπως τα βαράκια, σύμφωνα με μια νέα γερμανική επιστημονική έρευνα.

Σελίδα 8 από 975