14 Δεκέμβριος 2018

RSS Facebook Twitter

Διαβάστε επίσης

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Με αφορμή τη σημερινή διαμαρτυρία μαθητών μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρίνισε 

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ανακοίνωσε, ότι στη νέα διεθνή θεματική κατάταξη του Times Higher Education World University Rankings 2019, κατέλαβε και πάλι θέση διάκρισης.

Παρά τους ατέρνομους και ακατάπαυστους συλλογικούς αγώνες που έχουν σημειωθεί στην ιστορία με σκοπό την διεκδίκηση καλύτερων συνθηκών και αξιοπρέπειας στο κοινωνικό και εργασιακό περιβάλλον και παρά των οποίων κεκτημένων, πολλά είναι αυτά που εξακολουθούν να προβληματίζουν τις κοινωνικές ομάδες, ιδίως τις ομάδες χειραφέτησης, και χρίζουν άμεσης επίλυσης.

Δεκατέσσερις Έλληνες πανεπιστημιακοί, από επτά Ελληνικά Πανεπιστήμια ―ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, ΕΜΠ, Ιωαννίνων, Χαροκόπειο, Θεσσαλίας, ΓΠΑ― περιλαμβάνονται στη λίστα των 6.000 επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή, παγκοσμίως, που προκύπτει από την απήχηση του έργου τους για την τελευταία 11ετία.

Η Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης διοργάνωσε το σεμινάριο «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠΥ, Αυτισμός».

Σε ευχαριστήρια ανακοίνωση προς το πρόσωπο του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου προέβησαν οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ και του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.
 

Για προσπάθειες «εθνικιστικών και ακροδεξιών κύκλων» να σπείρουν στη νεολαία «ακραίες αλυτρωτικές, μιλιταριστικές και εθνικιστικές αντιλήψεις» κάνει λόγο η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης σε ψήφισμά της.

Δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα τελούν υπό κατάληψη, ενώ οξύνεται η πολιτική κόντρα - Ακροδεξιές οργανώσεις «βλέπει» ο Γαβρόγλου πίσω από το κύμα των καταλήψεων - Άδωνις Γεωργιάδης σε ΣΥΡΙΖΑ:

Οι μαθητές του Λυκείου ζητούν τη στέγαση του σχολείου σε ενιαίο κτίριο με το Γυμνάσιο
Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Λυκείου Θεσσαλονίκης στους Αμπελόκηπους, με αίτημα τη στέγαση του σχολείου σε ενιαίο κτίριο με το Γυμνάσιο.

Με τον όρο αναγνωστική δυσκολία εννοούμε τα προβλήματα που παρουσιάζουν κάποιοι μαθητές στην αποκωδικοποίηση και κατανόηση ενός κειμένου. Η αναγνωστική ικανότητα δεν αναπτύσσεται και δεν εξελίσσεται με τον ίδιο ρυθμό και στον ίδιο βαθμό σε όλα τα παιδιά.

Σελίδα 2 από 212